دوره مدیریت هتلداری - مرکز آموزش های خانه صنعت ومعدن البرز
7863
rtl,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-7863,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive
 

دوره مدیریت هتلداری

هتل و هتلداری یکی از مشاغل مورد علاقه خیلی از افراد است. خاطره ای که هرکدام از ما از اقامت در یک هتل در طول یک مسافرت داریم ، اغلب شیرین و فراموش نشدنی است. دوره آموزشی مدیریت هتلداری، دوره ای کاربردی است که دانشپذیران در آن با موضوعات مختلف حوزه گردشگری آشنا میشوند . مفاهیم مختلفی از تاریخ و فرهنگ ملت های مختلف تا آشپزی و شیرینی پزی و دروسی نظیر جهانگردی، مردم شناسی، صنایع دستی، نقشه خوانی، جغرافیای جهانگردی، روابط عمومی و در کل هرآنچه برای اداره و مدیریت صحیح و مناسب یک هتل، متل، رستوان و موارد مشابه ضروری است .

درباره دوره
مدیريت (عمومی و تخصصی)هتلداری رشته‌ای کاربردی است که فراگیران در آن با مشخصات انواع مؤسسات پذیرایی ، انواع سرويس دهی در هتل ها، اصول و روابط در هتل ها ، طبقه بندی مدیريت قسمت های مختلف هتل و بهداشت کار و ایمنی در محیط آشپزخانه مؤسسات پذیرایی و به طور کلی اداره و مدیريت مناسب یک هتل، رستوران و … آشنا می‌شوند. همچنین دانشجویان پس از پایان دوره مدرک بین المللی مدیریت هتلداری دریافت می کنند.

فصل اول   

  • تاریخچه هتلداری و گردشگری
  • تاریخچه هتل
  • هتل های تاریخی
  • تأثير مدیریت بر زندگی انسانها
  • جهانگردی نيروی محرکه ای برای فقرزدایی – اشتغال زایی و تکنولوژی در هتلداری
  • کمبود و نواقص صنعت هتلداری:
  • هتل نمونه

فصل دوم    

  • طبقه بندی واحد های اقامتی
  • انواع واحد اقامتی
  • متل(Motel)
  • هتل پانسيون Hotel Pension:
  • ريزورت هتل Resort Hotel:
  • هتل آپارتمان Apartment Hotel:
  • انواع هتل ها بر حسب ستاره
  • انواع اتاق در هتل ها
  • انواع تخت در هتل
  • انواع سرويس در هتل ها
  • محل و شرايط احداث هتل

فصل سوم    

  • مدیریت هتلها
  • تأثیر مدیریت در هتل
  • روشهـاي مديريت هتل
  • ارتباطات مدیریت
  • مدیر هتل موفق
  • تأثیر تولید کنندگان بر مدیریت و هتل
  • مدیر تشریفات یا مدیر رستوران‌های هتل
  • معاون مدیر هتل
  • مدیر شب
  • شرح شغلی مدیر وقت هتل

فصل چهارم    

  • اصول پذیرش میهمان
  • تعریف ارتباط و انواع آن
  • اصول و روابط در هتل ها
  • متصدی پذیرش هتل
  • ساعت کار متصدی پذیرش هتل
  • وظایف متصدی پذیرش هتل
  • شخصیت شناسی متصدی پذیرش هتل
  • اجزاء و مؤلفه هاي فرآیند پذيرش
  • گرفتن اطلاعات از ميهمان هتل
  • شيوه پذيرش ميهمان
  • تطابق ويژه
  • فهرست اتاق

فصل پنجم    

  • امکانات هتل ها
  • مهندسی منو رستوران مراکز اقامتی
  • استاندارد کاری در پذیرش و خدمات دهی به میهمانان هتل در رستوران
  • برنامه های کاری تاسیسات هتل و نقش آن
  • نحوه چینش ترولی خانه داری در هتل
  • فرانت آفیس
  • شرح شغلی کانسیرج در هتل ها
  • نحوه رسیدگی به میهمانان VIPو VVIP در هتل ها
  • نحوه رسیدگی به شکایات میهمانان در پذیرش

فصل ششم   

  • بازاریابی و فروش در مراکز اقامت عمومی
  • مدیریت بر درآمد ها در هتل ها
  • تکنیک های افزایش فروش در هتل و رستوران – Upselling
  • نحوه اجرای تکنیک های افزایش فروش در هتل
  • آموزش استفاده از Upselling به کارکنان
  • زبان بدن در مذاکرات مدیران هتل
  • استراتژی های قیمت گذاری در هتل ها
  • آمیخته های بازاریابی در هتل ها

نحوه برگزاری دوره: مجازی

مدت دوره:  75 ساعت

مدرس دوره: مدرسین مرکز

گواهینامه پایان دوره: ملی/بین المللی

شهریه دوره:  195,000 تومان

لطفا پکیج و گواهینامه مربوطه را انتخاب نمایید.

انتخاب پکیج

1,950,000 ریال – اضافه به سبد خرید

انتخاب گواهینامه ملی

رایگان – اضافه به سبد خرید

انتخاب گواهینامه بین المللی

گواهینامه بین المللی INOCERT کانادا برای دوره های کمتر از 80 ساعت                    50دلار

گواهینامه بین المللی INOCERT کانادا برای دوره های بیشتراز 80 ساعت                   70دلار

گواهینامه بین المللی ACS آمریکا(ثبت در سایت ACS آمریکا )                                   75دلار

گواهینامه بین المللی ACS آمریکا(با مهر و تایید فدرال آمریکا )                                   155دلار

در صورت تمایل برای انتخاب گواهینامه بین المللی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

026-342001800

ترجمه رسمی گواهینامه با تاییدیه دادگستری

1,850,000 ریال – اضافه به سبد خرید
موارد دریافتی شما

دسترسی به محتوای آموزشی آنلاین

گواهینامه پایان دوره معتبر

لوح ویژه گواهینامه

بسته آموزشی مالتی مدیا