دوره مدیریت بازرگانی - مرکز آموزش های خانه صنعت ومعدن البرز
8113
rtl,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-8113,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive
 

دوره مدیریت بازرگانی

دوره آموزشی مدیریت بازرگانی

مدیریت بازرگانی از مهمترین بخش های مدیریت شرکت های تجاری است .زمانی یک شرکت می تواند بین خود ،مشتریان و خریدارانش ارتباط تجاری خوبی برقرار کند که یک مدیر بازرگانی موفق داشته باشد . فردی که مدیریت بازرگانی یک بنگاه اقتصادی را به عهده می گیرد در جذب مشتریان و عرضه و معرفی صحیح و اصول محصول یا خدمات یک شرکت تلاش می کند و به طور طبیعی مدیر بازرگانی فردی است که نقش اساسی در سود و زیان شرکتها دارد . هدف از تشکیل دوره آموزشی مدیریت بازرگانی تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز سازمانها، اداره ها، موسسه ها و شرکتهای دولتی و خصوصی در زمینه بازرگانی با وظایف و هدفهای گوناگون می باشد.

دوره آموزش مدیریت بازرگانی یک دوره ی کاملا تئوری درقالب بسته های آموزشی فیزیکی و محتوای آنلاین. یک میانبر واقعی برای صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه.

مدیریت بازرگانی از مهمترین بخش های مدیریت شرکت های تجاری است زمانی یک شرکت می تواند بین خود مشتریان و خریدارانش ارتباط تجاری خوبی برقرار کند که یک مدیر بازرگانی موفق داشته باشد . فردی که مدیریت بازرگانی یک بنگاه اقتصادی را به عهده می گیرد در جذب مشتریان و عرضه و معرفی صحیح و اصول محصول یا خدمات یک شرکت تلاش می کند و به طور طبیعی مدیر بازرگانی فردی است که نقش اساسی در سود و زیان شرکتها دارد . دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی یکی از دوره های تحصیلی آموزش عالی است و هدف از تشکیل این دوره آموزش نیروی انسانی متخصص مورد نیاز سازمانها، اداره ها، موسسه ها و شرکتهای دولتی و خصوصی در زمینه بازرگانی با وظایف و هدفهای گوناگون در سطوح کارشناسی می باشد.

آموزش آنلاین دوره:

آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمانهای بازرگانی
افزایش مهارت و توانایی در شناخت مسائل مبتنی به مدیریت

اقتصاد خرد

اقتصاد کلان

مدیریت بازاریابی

مبانی سازمان و مدیریت

سازمان های پولی و مالی

بازرگانی بین الملل

مدیریت مالی

پول ارز بانکداری

سیاستهای پولی و مالی

فصل اول – مفاهیم کلیدی در مدیریت

  • تعاریف مدیریت
  • سیرتحولات نظریه های سازمان و مدیریت
  • طبقه بندی های تاریخی نظریه های سازمان و مدیریت
  • سطوح مدیریت
  • مهارت های مدیران
  • نقش های مدیریت
  • کارایی و اثر بخشی
  • وظایف مدیران

فصل دوم – اقتصاد خرد و کلان

  • تعريف علم اقتصاد
  • مفاهیم در اقتصاد خرد
  • تقاضا
  • عرضه
  • تعادل
  • كشش
  • نظريه رفتار مصرف كننده با استفاده از روش مطلوبيت
  • تعاریف و مفاهیم در اقتصاد کلان
  • توليد اقتصادي
  • حد و مرز توليد درسيستم‌ حساب‌هاي‌ ملي‌
  • كالاها
  • خدمات‌
  • ستانده‌
  • مصرف‌ واسطه‌
  • مصرف‌ سرمايه‌‌ي ثابت
  • ارزش‌ افزوده‌
  • مازاد عملياتي ودرآمد مختلط‌
  • انتقالات‌
  • ماليات‌ها و يارانه‌ها
  • جبران‌ خدمات‌ كاركنان‌
  • مصرف‌ نهايي‌ خانوار
  • مصرف‌ نهايي‌ موسسات‌ غيرانتفاعي‌ درخدمت خانوارها
  • مصرف‌ نهايي‌ دولت‌
  • تشكيل‌ سرمايه‌ي ثابت ناخالص‌
  • تغيير موجودي‌ انبار
  • صادرات‌ و واردات‌
  • ارزش‌ گذاري‌
  • ستانده احتسابي واسطه‌گري‌هاي مالي (FISIM)
  • ستانده بيمه‌
  • محصول ناخالص داخلي و ارزش افزوده ناخالص
  • طبقه‌بندي‌ بين‌المللي‌ استاندارد كليه‌ي‌ رشته‌ فعاليت‌هاي‌ اقتصادي‌
  • سيستم‌ حساب‌هاي‌ ملي (SNA )‌
  • كاربرد سيستم‌ حساب‌هاي‌ ملي‌
  • حساب‌هاي منطقه‌اي
  • اصول كلي حساب‌هاي منطقه‌اي
  • قلمرو منطقه‌اي‌

فصل سوم  – مفاهیم بازاریابی

  • آشنایی با بازاریابی و هدف از فعالیتهای بازاریابی
  • آشنایی با بازارهای مورد نظر
  • شناسایی اصول جذب و نگهداری خریدار
  • شناسایی اصول محیط مورد بازاریابی و عواملی که بر محیط بازاریابی موثر هستند
  • شناسایی اصول محیط اقتصادی بازار و قدرت خرید
  • شناسایی اصول محیط فیزیکی و طبیعی
  • شناسایی اصول عوامل تکنولوژی
  • شناسایی اصول محیط حقوقی و سیاسی
  • شناسایی اصول محیط فرهنگی
  • شناسایی اصول سیستم اطلاعاتی جهت بازاریابی و بررسی بازار
  • آشنایی با بازار صنعتی و مفهوم آن
  • شناسایی اصول تجزیه و تحلیل بازار رقبا
  • شناسایی مقاطع بازار و انتخاب بازار هدف
  • برنامه‌ریزی یک مسیر پایدار براساس چشم‌انداز و اهداف
  • شناسایی اصول نحوه بازاریابی در خرده فروشی و عمده فروشی

فصل چهارم – روش تحقیق در مدیریت

  • چرا مدیران باید از تحقیق آگاهی داشته باشند؟
  • متغیر چيست؟
  • انواع متغیرها
  • رابطه بین متغیرها
  • انواع روش تحقیق
  • انواع طرح های تحقیقی
  • آزمایش های علت و معلولی
  • آزمون تعقیبی شفه
  • آزمون تعقیبی توکی
  • آزمون تحلیل واریانس ANOVA
  • آزمون (خی دو )
  • آزمون کلوموگروف- اسمیرنوف(kolmogorove _ smirnov test)
  • آزمون یو مان- ویتنی(Mann _Whitney U )
  • آزمون ویلکاکسون ( test wilcoxon)
  • آزمون فریدمن(Friedman)
  • مدیر و محققان مشاور
  • ارتباط مدیر با محققان مشاور
  • مراحل انجام یک پژوهش

نحوه برگزاری دوره: مجازی

مدت دوره:  85 ساعت

مدرس دوره: مدرسین مرکز

گواهینامه پایان دوره: ملی/بین المللی

شهریه دوره:  235,000 تومان

لطفا پکیج و گواهینامه مربوطه را انتخاب نمایید.

انتخاب پکیج

2,350,000 ریال – اضافه به سبد خرید

انتخاب گواهینامه ملی

رایگان – اضافه به سبد خرید

انتخاب گواهینامه بین المللی

گواهینامه بین المللی INOCERT کانادا برای دوره های کمتر از 80 ساعت                    50دلار

گواهینامه بین المللی INOCERT کانادا برای دوره های بیشتراز 80 ساعت                   70دلار

گواهینامه بین المللی ACS آمریکا(ثبت در سایت ACS آمریکا )                                   75دلار

گواهینامه بین المللی ACS آمریکا(با مهر و تایید فدرال آمریکا )                                   155دلار

در صورت تمایل برای انتخاب گواهینامه بین المللی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

026-342001800

ترجمه رسمی گواهینامه با تاییدیه دادگستری

1,850,000 ریال – اضافه به سبد خرید
موارد دریافتی شما

دسترسی به محتوای آموزشی آنلاین

گواهینامه پایان دوره معتبر

لوح ویژه گواهینامه

بسته آموزشی مالتی مدیا